Joki en Jet voor de tweeling

Mijn neefje en nichtje hebben een abonnement op de efteling en zijn daar dan ook regelmatig te vinden. Dus toen ik op de lapjesmarkt langs efteling stof liep moest ik direct aan mijn neefje en nichtje denken en besloot van beide kleurvarianten een meter te kopen. 

Ook zocht ik er nog een bijpassende effen tricot bij op het geheel een beetje op te fleuren met wat contrast. Na wat getwijfel tussen lichtblauw geel en rood werd het toch de rode tricot. 


In de donkerblauwe Joki en Jet stof zag ik al vrij snel een polo met korte mouwen. In een van de Lmv in mijn kast vond ik de Liam polo. Dit is een patroon met lange mouwen,  en dus nam ik de lengte van de mouw van het Quinn shirt (uit dezelfde LMV) voor een korte mouw.

Door het Polo pat,  de kraag en ...... in rode tricot de nemen kwam er een leuk contrast tussen beide stoffen. Voor de sluiting koos ik na lang twijfelen tussen blauw en rood, toch voor Rode Kamsnaps.


Voor mijn nichtje koos ik voor de Nivalis van Sofilantjes. Een patroon dat ik al eerder voor haar heb gemaakt en wat haar goed past. Het verbaasde mij Hoe ontzettend snel dit jurkje in elkaar zit. Het is een erg duidelijk patroon met maar een paar patroon delen.  En het resultaat is leuk. 

Deze kleren kregen ze als zomaar cadeautje. Gewoon omdat ik het zo leuk vind om kleren voor ze te naaien. 

Afgelopen zaterdag kregen ze de kleren en ze waren erg blij met hun nieuwe Joki en Jet kleren. Zondag ochtend kreeg ik gelijk vrolijke filmpjes waarin mijn nichtje rondjes draaide in haar Joki en Jet jurk en waarin mijn neefje trots zijn Joki en Jet kleren liet zien. En diezelfde dag zijn ze naar de efteling gegaan om daar met Joki en Jet op de foto te gaan. 
Altijd leuk als een cadeautje zo in smaak valt!

Patroon polo: Liam polo uit LMV met een korte mouw.
Patroon jurkje: Nivalis van Sofilantjes
Stof: alles gekocht op de lapjesmarkt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

En nog een vest

Hoera een neefje