Bosdiertjes

In april is mijn nicht bevallen van een zoontje,  en al snel ging ik op kraamvisite met een pakketje zelfgemaakte kraamcadeautjes. 

Best spannend eigenlijk, omdat dit een van de eerste keren was dat ik iets gaf dat zelfgemaakt was.
Eerder vond ik mijn creaties nog niet goed genoeg voor anderen, en bij deze besloot ik dat het toch wel leuk was om iets van mezelf te geven.

Op de lapjesmarkt koos ik stof met bosdiertjes omdat ik weet dat ze daar gek op is, en de andere stoffen gebruikte ik uit mijn stofvoorraad.

Echter bleek deze jongeman zo snel te groeien dat hij de kleertjes amper paste. Mijn nicht vond dit erg jammer omdat de bosdiertjes stof erg in de smaak viel,  vandaar dat er nu een shirtje in een paar maatjes groter die kant op gaat! 


Patronen:
Shirtjes: de dromenfabriek
Broekje: Oliver broekje
Vlaggenlijn: eigen patroon

Reacties

Populaire posts van deze blog

Joki en Jet voor de tweeling

En nog een vest

Hoera een neefje